Khamis, 31 Mei 2012

koleksi buku ku..


Ni buku yang ibu cari selama ni.Dulu kawan ibu ada beli katanya nya anaknya hadiahkan pada suaminya.Tapi buku tu dlam english la..selang 2-3 hari ibu cari juga buku tu.sekali dah habis.. puas di tanya akan restore semula tapi tak da juga.Akhirnya kebetulan pergi lagi MPH ada lak dalam bahasa cina.. kecewa sangat ibu.. Tapi alhamdulillah,ibu jumpa akhir nya dalam Bm.Tak pe,janji ada juga..

Ibu suka buku ni sebab ibu nak tahu perjalanan kehidupan Tun Mahathir bermula era Beliau menjadi Perdana Menteri.. lagi satu ibu suka sebab Tun pandai bersuara lantang sehingga orang luar pun takut akan kelantarannya..





Buku ni baru dapat dari kak zila,terima kasih pada akak ye.. Walaupun ibu dah tahu tentang menyusukan anak ni.Tapi tak bermakna ibu hanya ada sikit je ilmu.jadi ibu nak memperbanyakkan ilmu tentang penyusuan susu ibu sebab bagi ibu ia sangat penting sekiranya kita nak menyusukan anak kita dengan susu ibu je..

Kalau boleh,ibu nak sangat semua ibu-ibu di luar sana menyusukan anak mereka dengan susu ibu je... Memang nikmatnya ibu sendiri tak tahu nak terangkan macam mana .. hanya ibu-ibu yang dapat menyusukan anaknya yang tahu..

Jadi,marilah kita memberikan yang terbaik untuk si kecil ...






Buku ni dah lama ibu beli... tahun 2009




Ni salah satu buku kecil yang ibu bawa setiap hari dalam handbag ibu.. setiap pagi ibu akan buka dan baca.. InsyaAllah akan di jadikan amalan.. Amin..








Tiada ulasan: