Jumaat, 22 April 2016

Tilam bayi 5 pieces

Mencari-cari tilam bayi sekarang ni??
meh Sidah nak ajak kawan-kawan cuci mata sat na

 >> 1  tilam
>>   2 bantal peluk
>> 1  bantal
>> 1 selimut


Semua ni RM 130 include postage tau

Tilam ni sangat2 limitedz... jadi cepat-cepat la ye




























Khamis, 21 April 2016

Qaseh Gold Premier


🌻 QASEH PREMIER 🌻
===================



                                          Kandungan Istimewa dari Qaseh Gold Premier










Biasanya masalah kesihatan seperti dibawah mula menghantui golongan yg mencecah usia 40 tahun.

✔️keletihan sukar tidur
✔️ ingatan berkurangan
✔️mudah dijangkiti penyakit
✔️darah pekat/ tekanan darah tinggi
✔️ tulang rapuh/ sakit lutut/sakit sendi
✔️ masalah penglihatan
✔️ kurg selera makan/ perut meragam/ sembelit

Usia ini sepatutnya digunakan sebaiknya utk diluangkan utk menikmati hasil penat lelah bersama keluarga, mendekati kuliah2 agama dan memulakan kehidupan berkualiti akan terganggu.

Atas dasar ini, Ana edar telah memperkenalkan satu lg produk makanan sunnah khas utk mereka yg berumur 40 tahun ke atas dgn fokus utama utk membantu meningkatkan kualiti dari segi

- tenaga
- minda
- sistem imunisasi
-sistem penghadaman
- tulang dan sendi
- Penglihatan

Qaseh premier lagi exclusive ini terbaik untuk golongan 40 tahun ke atas.

Hubungi 019-262 9621 untuk fast order.

#sharingiscaring
#konsultanQasehGold
#sihatgayaQasehGold

#ciptapercayacapai

Rahsia Keremajaan Kulit

KOLAGEN: RAHSIA KEREMAJAAN KULIT

Penghasilan kolagen dalam badan akan mula berkurang seawal usia 25 tahun. So, kita perlu amalkan supplement yang dapat merangsang penghasilan kolagen dalam badan.

Waktu terbaik untuk amalkan supplement kolagen ialah pada waktu malam. Kenapa malam?

Sebab waktu tu kita akan tidur dan badan sedang berehat. Jadi proses baik pulih tisu badan lebih mudah.

Lagi satu, pengambilan air kosong mestilah mencukupi sepanjang hari. Kena perbanyakkan minum air untuk melancarkan lagi proses penyerapan supplement.

Tapi kena beringat tau. Jangan berlebihan ambil produk kolagen ye. Jangan teruja sangat nak cantik sampai ambil jumlah kolagen yang banyak sehingga berlebihan. Jika berlebihan, boleh mendatangkan mudarat.

Syukur alhamdulillah, saya amalkan #GojesbyQasehGold. Tak perlu risau tentang kolagen berlebihan. Sebab kandungan kolagen dalam Gojes dirumus dengan mencukupi untuk tampung keperluan kolagen dalam badan. Tambahan lagi ramuan dalam Gojes semuanya semulajadi dan diyakini selamat.

Salam gojes
SIdah
019-2629621
Konsultan Qaseh Gold

#sharingiscaring
#sihatcantikdengangojes
#cantiksemulajadi
#halalantoyyiban
#sihatitujihad
#AlhamdulillahSyukurAdaQaseh


                                       Sedikit testimoni dan RAmuan-ramuan dalam Gojes















Aspirasi Gojes

RAHSIA KULIT PINKISH! HALUS! MULUS!






















Aku sorang je ke yang ngidam nak kulit PINKISH HALUS MULUS cam gigirl ni??
TIPU lah kalo korang xnak KULIT cam gigirl ni.
Almaklum semakin bertambah usia, garis2halus mula kelihatan.. Lagi seram bila "makhkuk perosak" yg tidak diundang bertakhta di permukaan wajah. Tang mana nak disorok pulak ye.. Huhu..
So, WHAT's NEXT?

Hasil pembacaan dan pencarian PRODUK HEBAT utk KESIHATAN KULIT.

 Ini yg saya jumpa:
>> Kologen marin
>> Menyokong kelembapan kulit
>>Membantu mengurangkan kedutan
>> membantu mencerahkan kulit& mengurangkan pigmentasi


Sakura
*****
>> mengecilkan pori &menyerlahkan "pinkish" kulit
>> menyokong kelembapan kulit
>> membantu tekstur kulit
>> Sesuai utk kulit sensitif
>> Membantu menstabilkan gula dalam darah
>> Melotonin membantu memperbaiki tidur n rehat


Astaxanthin
**********
>> kandungan anti oksidan yg tinggi
>> membantu memelihara kelembapan kulit
>> membantu mengurangkan kedutan
>> membantu mengurangkan tompokan
>> meningkatkan tahap elastin dlm kulit kita -keanjalan
>> membantu mencerahkan kulit


NAH!! 3 bahan HEBAT utk KESIHATAN KULIT!!


Tak perlu ke Negara Jepun untuk mencari bunga sakura. Di bumi Malaysia pun ada. Ada di mana ye? Nak tahu?


RAHSIA KULIT HALUS MULUS bakal didedahlan!!

QASEH GOJES adalah JAWAPAN kepada 1001 masalah kulit luar dan dalam!


Ingin tahu lebih lagi? Jgn tunggu lama2..


Pm /WhatsApp  CEPAT ke 019-262 9621 Sidah



Saya kongsi JAWAPAN kpd RAHSIA KULIT HALUS MULUS!!




Now! Now! Now!!

019-262 9621
✴️Sidah



"gunakan barangan AnA demi demi keharmonian keluarga,BUKAN untuk memperaga"




-Saya Konsultan Qaseh-


 #‎qasehgojes #‎aspirasigojes